snackwagens

We gaan weer feesten binnenkort. Collegas,vriende, familie of buren allen kunnen genieten terug van de vrijheid. Reserveer alvast je vlaamse frietkraam om te genieten frietkraam voor jou te huur. Want laten we eerlijk zijn een hamburger, snacks en van die echte vlaamse frieten of patat. Lekker je benen onder de tafel schuiven een zakje patat afhalen en genieten.

bbq aan huis limburg

Een bbq feest voor je feest dan moet je bij de foodtruck zijn. Via hun kan je een bbq organiseren en huren met personeel. Een leuk feest is gegarandeert. Wie wil nu niet een leuk feest met een heerlijke barbecue zonder zelf de handen uit de mouwen te moeten steken. Zeker dat je bij hun een onvergetelijk barbecue feest hebt.

Frietkraam huren voor uw feest of trouwerij - Frie

De lekkerste en knapperigste biologische frietjes die je ooit hebt gehad. We bakken ze vanuit onze bakfiets die ook wel bekend is uit de Hollywood film Hitman’s bodyguard. Op jouw festival of feest? Contact ons: fedde@frietopwielen.com of +31619396872

Hamburgerkraam huren in Ridderkerk - Ridderkerk Pa

Welkom op de website van Partytools Ridderkerk Welkom bij Partytools Ridderkerk, De website waar u alles kunt vinden om uw feest of evenement tot een succes te maken. Partytools Ridderkerk heeft een breed assortiment aan producten, diensten en concepte

Foodtruck huren - Mobile Street Food

Wil je jouw gasten heerlijk eten bezorgen op jouw evenement? Huur dan een foodtruck bij Mobile Street Food! Bij ons kun je foodtrucks huren met zeer veel mogelijkheden. Ook een origineel idee voor bruiloften.

Verhuur van frituurwagens, hamburgerwagens en ande

Graag bieden wij onze diensten aan bij de catering en organisatie van een bedrijfsevenement. Wij ondersteunen in regie of op offerte opendeurdagen, bedrijfsfeesten, of eender welk evenement dat u als bedrijf in gedachten heeft. Geniet van onze ervaring o

SPOON

BIJ SPOON REDDEN ZE LEVENS MET HUN GODDELIJKE GERECHTEN - DAT IS ZE IMMERS MET DE PAPLEPEL INGEGOTEN. VANUIT EEN ECHTE AMBULANCE SERVEREN ZE SOEPJES, WRAPS EN QUICHES. VEGETARISCH EN VERANTWOORD MAG JE ZOVEEL WEGLEPELEN ALS JE WIL

Hamburgerkraam - KDS Events

Wij komen naar jouw evenement! Ons mobiel hamburgerkraam is een echte blikvanger, waar we ook staan, we vallen op!

warme snacks, eetkraam, hamburgerkraam

Wij voorzien uw publiek van koude schotels, hamburgers, slaatjes, pasta, ijs en meer. Of u nu een koude of warme snack wilt: Jelisnack is meer dan een zoveelste hamburgerkraam.

Verhuur

De citroën HY, het symbool van de Franse werkman, gebouwd van 1947 tot 1982 en gekenmerkt door zijn karakteristieke golfplaten carrosserie is de perfecte eye-catcher voor uw feestgelegenheid.

Frituur | Catering aan huis

Voor al uw feestjes & events bent u bij ons aan het juiste adres: Verjaardagen, privé en bedrijfsfeesten, babyborrel, communie, lentefeest, huwelijk, jubileum

Frituur Mechelen | Rombout: frieten aan huis, bele

Frituur Rombout, uw stek in Mechelen Op zoek naar lekkere frieten in Mechelen? Bezoek Frituur Rombout op 50 meter van de Grote Markt. U wordt vriendelijk ontvangen en u krijgt meteen een uitgebreide keuze voorgeschoteld van knapperige frietjes tot bele