snackwagens

We gaan weer feesten binnenkort. Collegas,vriende, familie of buren allen kunnen genieten terug van de vrijheid. Reserveer alvast je vlaamse frietkraam om te genieten frietkraam voor jou te huur. Want laten we eerlijk zijn een hamburger, snacks en van die echte vlaamse frieten of patat. Lekker je benen onder de tafel schuiven een zakje patat afhalen en genieten.

bbq aan huis limburg

Een bbq feest voor je feest dan moet je bij de foodtruck zijn. Via hun kan je een bbq organiseren en huren met personeel. Een leuk feest is gegarandeert. Wie wil nu niet een leuk feest met een heerlijke barbecue zonder zelf de handen uit de mouwen te moeten steken. Zeker dat je bij hun een onvergetelijk barbecue feest hebt.

Friet van Lei - Frietwagen huren voor uw feest of

Heeft u een feest, bruiloft, evenement, communie of een andere feestelijke gelegenheid en wilt u uw gasten een lekker frietje of een heerlijke snack aanbieden? Dan bent u bij Friet van Lei aan het juiste adres. Alles wordt met zorg voor u geregeld en bere

ToetToetFood- Boek een foodtruck - Foodtruck huren

Meer informatie betreffende foodtrucks. Ontdek & boek de leukste foodtrucks voor uw bruiloft of feest!

Sport-, lees-, & eetcafé Daverlo Assbroek-Brugge -

Organiseert u een evenement? Een voetbaltornooi? Misschien richt u wel een wijkfeest of een rommelmarkt in...? U kan bij ons terecht voor oa de huur van een mobiel frietkraam.

Rijdende frietkraam - DELIKAAT - De Rips

FRIETKRAAM AAN HUIS DEURNE Lekker hoor, een frietkraam aan huis in Deurne. Tijdens een evenement is een frietkraam op locatie echt van toegevoegde waarde. Een frietkraam aan huis is in Deurne een stuk dichterbij gekomen met de komst van de nieuwe, mobi

Frietwagen prijzen - Frietwagen en frietkramen ver

Bij friteswagen.nl kunt u een professionele frietwagens huren voor al uw feestelijke of zakelijke gelegenheden. Al onze frietwagens zijn onder andere voorzien van een gas gestookt frituur, 220 voltaansluiting, afzuigkap, vriezer, koelkast, afzuigkap, ver

Verhuur van frietkramen met bediening | 055 311 61

Als er verse frietjes zijn van het frietkraam dan is het feest. Zeker als we ons frietkramen voorrijden en uw gasten in een oogwenk zo een sympathieke tipzak en een kleurrijk vorkje in de hand krijgen. Bij de frietjes serveren we lekkere snacks en smeuïge

De Friet Otto – mobiele frituur - Ninove - De Frie

Wil je graag originele catering voor je feestje of evenement? Dan moet je beslist De Friet “Otto” inhuren. Deze mobiele frituur komt bij je langs met verse frietjes, lekkere snacks en huisbereide gerechten.

Frituur Bianca, frituur aan huis

Terwijl u als gastheer of gastvrouw ten volle meegeniet van uw eigen feest, doen wij al het werk. U hoeft niet op te dienen of af te wassen achteraf.

Welkom bij Frietwagen Karin en Gerard - Roermond t

De juiste catering voor diverse gelegenheden. Zoals een communie, verjaardag, buurtfeest, bruiloft of kinderfeestevenementen enzovoorts. Wij komen met onze frietwagen op locatie in Limburg, bij u aan huis of op uw evenement. Wij bieden een zeer uitgebrei

Artiesten | Verhuur/frituurwagen | Pagina 1

Men kan feesten organiseren voor vele gelegenheden: jubilea, communies, huwelijken, zomerfeesten, vakantie of gewoon zomaar. Er bestaan ook verschillende soorten: familiefeesten, Bedrijfsfeesten of feesten voor vrienden.