snackwagens

We gaan weer feesten binnenkort. Collegas,vriende, familie of buren allen kunnen genieten terug van de vrijheid. Reserveer alvast je vlaamse frietkraam om te genieten frietkraam voor jou te huur. Want laten we eerlijk zijn een hamburger, snacks en van die echte vlaamse frieten of patat. Lekker je benen onder de tafel schuiven een zakje patat afhalen en genieten.

bbq aan huis limburg

Een bbq feest voor je feest dan moet je bij de foodtruck zijn. Via hun kan je een bbq organiseren en huren met personeel. Een leuk feest is gegarandeert. Wie wil nu niet een leuk feest met een heerlijke barbecue zonder zelf de handen uit de mouwen te moeten steken. Zeker dat je bij hun een onvergetelijk barbecue feest hebt.

Hamburgerkraam - KDS Events

Wij komen naar jouw evenement! Ons mobiel hamburgerkraam is een echte blikvanger, waar we ook staan, we vallen op!

Buitengewoon Bubbels | Mobiele champagnebar | Food

Op zoek naar een champagne foodtruck of een stijlvolle foodtruck die drank & hapjes verzorgt? Buitengewoon Bubbels combineert de exclusiviteit van bubbels, cocktails en andere drankjes met de ongedwongenheid van een airstream food truck. Want het oog wil

Friture de Ziepe Mobiel - Nuth Limburg. Het adres

De Ziepe Mobiel is de perfecte manier om uw verjaardag, communie, bruiloft en andere feesten van heerlijke frietjes en snacks te voorzien en is de ideale partner voor het verzorgen van uw feest in Limburg en daarbuiten. Alles gaat bij ons in overleg m

Estafête: Ontdek onze culinaire foodtruck

We serveren vanuit onze rode Renault Estafette foodtruck de lekkerste, seizoensgebonden gerechten met een hedendaagse twist. Geserveerd in onze bolkommen, kunnen alle gerechten staand of zittend worden gegeten. Ze houden het midden tussen casual en chique

Frietwagen huren voor uw evenement ? Wij bieden de

Bij ons kan je een stijlvolle frietwagen huren met personeel voor de volledige verzorging van al uw feesten tegen de scherpste prijzen . Vanaf de hapjes op de receptie , hoofdgerecht of desserts .

Frietje Mobiel: Verhuur frietkraam

Wij verzorgen uw communie, lentefeest, verjaardag, huwelijk, geboortefeest, house-warming Vanaf 50 personen

Frietkraam huren in Oost Vlaanderen of West Vlaand

Frituur en snackformule: bijzonder populaire formule voor particulieren! Ervaring leert ons dat de klant duidelijkheid wenst, een afgesproken vaste prijs voor het feest zonder kleine lettertjes.

Afhaling en levering aan huis bij Frituur Richard

AFHALEN EN LEVERING AAN HUIS Frituur Richard - Borgerhout - Afhaal en leveringFrituur Richard is er trots op een zeer uitgebreide menukaart te kunnen aanbieden. Bovendien zijn al onze gerechten steeds vers en huisbereid. Zowel onze producten uit de fri

Hamburgerkraam huren - BAKMOBIEL.BE

Blij dat u ons gevonden heeft op het internet. Filip en Hilde begonnen op de kerstmarkt van Sint-Niklaas enkele jaren geleden op aanvraag van enkele vrienden. De SPITBURGER die je voordien enkel kon eten op de Gentse- en Lokerse feesten nu ook op de kers

Frietwagen » Kees Kroket - Oss

Bent u een bedrijf, vereniging of particulier en organiseert een evenement of een feest groot of klein. Wij bieden u nu de mogelijkheid om onze mooie nieuwe frietwagen te plaatsen.