snackwagens

We gaan weer feesten binnenkort. Collegas,vriende, familie of buren allen kunnen genieten terug van de vrijheid. Reserveer alvast je vlaamse frietkraam om te genieten frietkraam voor jou te huur. Want laten we eerlijk zijn een hamburger, snacks en van die echte vlaamse frieten of patat. Lekker je benen onder de tafel schuiven een zakje patat afhalen en genieten.

bbq aan huis limburg

Een bbq feest voor je feest dan moet je bij de foodtruck zijn. Via hun kan je een bbq organiseren en huren met personeel. Een leuk feest is gegarandeert. Wie wil nu niet een leuk feest met een heerlijke barbecue zonder zelf de handen uit de mouwen te moeten steken. Zeker dat je bij hun een onvergetelijk barbecue feest hebt.

Gerard Roerink – Evenementen catering | voor ieder

GR Evenementencatering Na ruim 20 jaar Keurslager ervaring zij wij verder gegaan met onze uit de hand gelopen hobby “evenementen catering”.

SPOON

BIJ SPOON REDDEN ZE LEVENS MET HUN GODDELIJKE GERECHTEN - DAT IS ZE IMMERS MET DE PAPLEPEL INGEGOTEN. VANUIT EEN ECHTE AMBULANCE SERVEREN ZE SOEPJES, WRAPS EN QUICHES. VEGETARISCH EN VERANTWOORD MAG JE ZOVEEL WEGLEPELEN ALS JE WIL

Frietkraam of mobiele frituur huren voor elk feest

U bent op zoek naar een originele traiteur of een verrassend catering bedrijf die de catering service van Uw feest , opendeurdag of evenement kan verzorgen? Traiteur services Paris Royal beschikt over heel originele, mobiele catering wagens en luxe eetsta

Hamburgerkraam huren Oost-Vlaanderen

Veel mensen denken bij het woord hamburgerkraam aan zon vuil kot dat op de voetbal staat. Een oude grijze man met een sigaret in de mond en een oude dame die broodjes aan het opensnijden is. Een hamburgerkraam openen is niet voor iedereen weggelegd, doch

Hamburgerkraam huren in Ridderkerk - Ridderkerk Pa

Welkom op de website van Partytools Ridderkerk Welkom bij Partytools Ridderkerk, De website waar u alles kunt vinden om uw feest of evenement tot een succes te maken. Partytools Ridderkerk heeft een breed assortiment aan producten, diensten en concepte

Friture de Ziepe Mobiel - Nuth Limburg. Het adres

De Ziepe Mobiel is de perfecte manier om uw verjaardag, communie, bruiloft en andere feesten van heerlijke frietjes en snacks te voorzien en is de ideale partner voor het verzorgen van uw feest in Limburg en daarbuiten. Alles gaat bij ons in overleg m

Frietkraam op een bruiloft - de frietfiets

De Frietfiets bakt vanuit een authentieke bakfiets, op elke gewenste locatie in Nederland, échte frieten van biologische aardappelen, vers van het land!

FoodtruckBooking.com | Foodtrucks huren in Nederla

Afhankelijk van het type evenement of feest brengt de eigenaar van een foodtruck kosten in rekening. Soms worden berekeningen gemaakt op het aantal gasten en het aantal servings dat daarop is afgestemd. In andere gevallen is het mogelijk om als organisat

Huur een frituurwagen voor uw evenement of feestje

Zowel publieksevenementen, bedrijfsevenementen als privefeesten worden door ons van een professionele catering voorzien. Dit kan met de klassieke frituurwagens en hamburgerwagens maar ook uitgebreider met standen of wagens voor ondermeer pizza, belegde br